چند سال از امشب بگذره
نوشته شده توسط : عاشق مهرنوش


تنهاییا مو بعد از این با قلب کی قسمت کنم
واسه فراموش کردنت باید به چی عادت کنم

تو باید از من رد بشی ، من باید از تو بگذرم
کاری نمیتونم کنم باید بیافتی از سرم

بعد از تو باید با خودم تنهای تنها سر کنم
یک عمر باید بگذره تا امشبو باور کنم

چند سال از امشب بگذره تا من فراموشت کنم
تا با یه دریا تو خودم خاموش خاموشت کنم

چند سال از امشب بگذره با من یکی همخونه شه
احساس امروزم به تو تنها یه شب وارونه شه





:: بازدید از این مطلب : 689
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1393/10/8/1 - - گفته است :
شعرات خیلی قشنگ بود عزیزم.........

/weblog/file/img/m.jpg
بهراد در تاریخ : 1393/9/14/5 - - گفته است :
واقعا وبلاگتو خودت درست كردي؟ خيلي زيبابود به وبلاگم سربزن behrad-abolhasani.tk

/weblog/file/img/m.jpg
عليرضا نصيري در تاریخ : 1393/9/14/5 - - گفته است :
واقعا وبلاگ جالبي داشتي عزيزم.alireza-music79.loxblog.com

/commenting/avatars/avatar03.jpg
mehrnoosh در تاریخ : 1389/11/25/1 - - گفته است :
منظورت از ادرس چیه چند سالتهmehrnoosh-smart@yahoo.com
پاسخ:سلام چرا این قدر سوال میپرسی؟اولا منظورم از ادرس همین نشانی MEHRNOOSHسایت رو میگم...ثانیاایمیلی که داری اشتباه چون هرچقدر بهت میل میزنم نمیاد لطفا شما یه میل بزن بهم

/commenting/avatars/mehrnoosh-802104.gif
mehrnoosh در تاریخ : 1389/11/15/5 - - گفته است :
کاشکی میموردی اسم قشنگم مهرنوشه اما توی اشغال زودتر از من میری ثبت نام میکنی من نمیتونم میدونی چقدر زحمت کشیدم تاتوی..........بینهایت.......رو یافتم حالا خشگلی مثل خودم یانه فکر کنم بتونیم به به هم ایمیل بزنیم جواب بده راستی وبتم خیلی اشغاله mehrnoosh-smart@yahoo.com
پاسخ:سلام عزیزم نسبت بهم لطف دارید..شما اگر این ادرس رو میخواهید خوب باهام تماس میگرفتید تا بهتون بدم parazitmail@gmail.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: